Článek
Leo Express vypraví dvě spojené vlakové soupravy místo jedné ve 12.24 z Ostravy do Prahy a u spoje v opačném směru v 16.09. Využije k tomu svou záložní soupravu. Podle Novotného by firma ráda zvýšila kapacitu spojů také v jiné dny, kdy by se kvůli větší poptávce mělo připojení druhého vlaku vyplatit. Vlaky Stadler Flirt, které Leo Express na trati používá, mají kapacitu zhruba 200 míst v běžné ekonomické třídě.
České dráhy od 3. března připojí ke dvěma sobotním spojům mezi Bohumínem a Františkovými Lázněmi jeden nedělní pár vlaků. Dále budou podle mluvčí drah Radky Pistoriusové vypravovat ranní spoj jedoucí z Plzně do Prahy a pokračující do Ostravy. V opačném směru bude do Plzně zajíždět nedělní odpolední vlak vyjíždějící z Ostravy po páté hodině. Do Plzně přijede ve 22.11.
Leo Express nemá stanovenou pevnou cenu, ale využívá takzvané zahrady cen, kde si cestující může vybrat z různých nabídek. Levnější jízdné dopravce nabízí v méně atraktivních časech a s větším časovým předstihem.
Podobný systém na trati mezi Prahou a Ostravou v tomto týdnu zavedl konkurenční RegioJet. U expresů Českých drah není vyžadována povinná místenka a cestující může na jízdenku jet kterýmkoli denním spojem, nebo jízdu přerušit a pokračovat dalším vlakem. Povinně místenkové jsou pouze vlaky Pendolino.