Článek
Dětský koutek, restaurace nebo VIP parking. To jsou služby, které obchodní centra nabízejí už běžně. Trendem se ale stává zřizování šaten. Má se tak docílit většího pohodlí pro zákazníky. Čím lépe se budou cítit, tím déle v centru zůstanou, a je tak větší pravděpodobnost, že stihnou utratit víc peněz.
„V Centru Černý Most poskytujeme šatny už tři roky a u zákazníků je o to velký zájem. Kapacita je 500 míst a pro držitele věrnostní karty je služba zdarma. Pro zákazníky, kteří naši kartu nemají, je služba za symbolických 10 korun,“ pro Novinky uvedla marketingová manažerka obchodního centra Michaela Matlasová.
Šatna je doplněna také o prostor, kde si lidé mohou nabít telefon nebo se přihlásit na internet a vyřešit si tak v klidu neodkladné záležitosti.
Pro zřízení této služby se rozhodlo také nákupní centrum Palladium. Šatny mají být zákazníkům k dispozici od letošního podzimu. „Rádi bychom zvýšili komfort pro naše zákazníky, aby měli pohodlí při nakupování,“ řekla koordinátorka marketingu Palladia Veronika Batelková. Šatny budou umístěny na strategickém místě u vchodu z metra. Nepůjde o klasické skříňky, fungovat budou spíš na principu šaten, jaké známe z divadel. Za odloženou bundu dostane příchozí kartičku, se kterou si svůj svršek opět vyzvedne. Přítomný personál pak zamezí případným krádežím.
Šatny mělo od loňského listopadu zřízené také Obchodní centrum Nový Smíchov. Kvůli nezájmu zákazníků je ale vedení centra zrušilo.