Článek
V prodejně Na Příkopě začaly produkty a vývěsné bannery značky Hamleys mizet po Vánocích, chod obchodu ale nikterak narušen nebyl. Čmelík se dál hodlá zaměřovat na dětské zákazníky, avšak pod novou značkou The Playground, která se orientuje na indoor zábavní centrum, uvedly Hospodářské noviny (HN).
„Každý jsme věřili v něco jiného“
„S Hamleys jsme se nedomluvili na prodloužení spolupráce. Zjednodušeně lze říct, že jsme každý věřili v něco jiného. Hamleys chtěli mít tradiční kamenný obchod s hračkami, zatímco my chceme indoor zábavní centrum, kam se lidé chodí primárně bavit,“ sdělil Čmelík.
Nepůjde ale pouze o aktivity, v prodejně bude nadále možné koupit si i zboží, a to nejen hračky. „Nejsou to jen hračky, ale i produkty pro široké spektrum zákazníků. Dokonce můžeme říct, že klasických hraček bude spíše méně. Nový koncept provozujeme pod značkou The Playground, což svým názvem vystihuje náš dlouhodobý cíl,“ upřesnil Čmelík.
Hamleys otevřelo pražskou prodejnu Na Příkopě, kde předtím sídlila ČSOB, na jaře 2016. Třípatrovému domu o rozloze šesti tisíc metrů čtverečních dominovala obří skluzavka z horního patra až do přízemí či zaměstnanci převlečení do různých kostýmů, připomněly HN.