Hlavní obsah

Komerční bance nefungovalo internetové bankovnictví

Aktualizováno

Komerční banka (KB) se v pondělí potýkala s výpadky internetového a mobilního bankovnictví. Potíže se objevily po víkendové odstávce a úpravách systému. Po čtvrté hodině odpolední KB internetové bankovnictví odpojila, plně dostupné byly podle ní služby opět v podvečer.

Foto: Ondřej Kořínek, Novinky

Ilustrační foto

Článek

„Po víkendové plánované odstávce, kdy jsme nasazovali velké množství změn, se projevily chyby, které omezují dostupnost internetového i mobilního bankovnictví. Na odstranění chyb intenzivně pracujeme a předpokládáme, že pro klienty budou systémy znovu dostupné v průběhu dnešního večera,“ řekl v pondělí Novinkám mluvčí KB Pavel Zúbek. V podvečer doplnil, že se služby již podařilo obnovit.

Omluvu banka zveřejnila i na své facebookové stránce.

S fungováním internetového bankovnictví měla nedávno potíže banka Unicredit, v jejím případě trvaly problémy několik dní. [celá zpráva]

Výběr článků

Načítám