Článek
Bez započtení polského trhu by Kofole tržby meziročně o 8,6 procenta stouply. Hospodaření firmy na polském trhu zaznamenalo meziroční pokles tržeb o 28 procent, přičemž hlavní příčinou byl podle Kofoly stále pokles v segmentu privátních značek a stavba nového byznysu. Pokles v Polsku byl ale o něco menší než v roce 2016.
Na trhu v Česku a na Slovensku tržby Kofoly vzrostly o 3,2 procenta, vyšší prodeje tam zaznamenaly především značky Kofola, Rajec a Vinea. V adriatickém regionu tržby Kofoly narostly o 29,8 procenta a dařilo se tam zejména minerální vodě Radenska a tradiční limonádě ORA.
Kofola je jedním z nejvýznamnějších výrobců nealkoholických nápojů v Evropě. Má sedm výrobních závodů v Česku, Polsku, na Slovensku, ve Slovinsku a Chorvatsku a zaměstnává více než 2100 lidí, z toho asi 700 v Česku. K výrobkům firmy patří vedle Kofoly ovocné nápoje a sirupy Jupí, dětské nápoje Jupík, energetické nápoje Semtex, nápoje značky Vinea, Chito, Top Topic nebo Citro Cola.