Článek
„Byla tady výzva vzkřísit starou věc, která zapadla. Podle našich průzkumů je Igráček nejznámější česká hračka,“ komentoval rozhodnutí znovu uvést do prodeje Igráčka jednatel společnosti Efko Miroslav Kotík.
Cesta k znovuoživení několikacentimetrového panáčka nebyla jednoduchá. Efko totiž muselo odkoupit formy a práva na Igráčka od společnosti Igra. Ta se potýkala s finančními problémy a nakonec skončila v konkurzu.
Podle Kotíka navíc bylo třeba socialistickou hračku inovovat. „Spolupracovali jsme s designéry, snažili jsme se vymyslet nový koncept, aby hračka nezapadla a měla další nástavbu, aby to byla hračka pro 21. století,“ popsal Kotík.
Igráček by se v obchodech měl objevit během třetího čtvrtletí letošního roku. Stejně jako kdysi bude mít panáček po ruce mnoho nářadí a náčiní. Do prodeje by se mělo dostat přes třicet různých sad, a to podle velikosti a množství vybavení.
Základní set s jedním panáčkem a několika předměty ve výbavě by měl přijít na 70 až 80 korun. K mání budou i větší sady, které budou sice dražší, ale o to bohatší ve výbavě. Balení bude obsahovat například dva Igráčky, náčiní a například i autíčko.