Článek
„Tržby uskutečněné během nedostupnosti příjmové strany EET je možné do systému zaslat dodatečně,“ uvedl Habáň.
„Drtivá většina pokladních zařízení disponuje takzvaným off-line režimem, který zabezpečí automatické, dodatečné zaslání tržeb uskutečněných během nedostupnosti,“ dodal.
Provozovatel EET a daňového portálu @SPCSS_sp řeší větší (nejspíše infrastrukturní) výpadek v serverové na Vapence, provoz EET rozhraní, daňového portálu a dalších služeb je tím ovlivněn (neběží či pomalu). Dle @financnisprava se vše intensivně řeší. https://t.co/507uqPv49k pic.twitter.com/2jOvHRXpE6
— Hlídač Státu (@HlidacStatu) 28. února 2019
S problémy se podle serveru Hlídač státu od 8:42 do 11:20 kromě EET potýkaly registr DPH, elektronická podání pro Finanční správu a kontrolní hlášení DPH.
Kontrolu zaevidovaných tržeb lze podle Habáně provést přes webovou aplikaci Elektronická evidence tržeb na stránkách Daňového portálu.