Článek
Společnost Budiš, jejíž minerálky patří na Slovensku k neprodávanějším značkám, se za použití kontroverzního textu na etiketách omluvila a oznámila, že lahve stáhla z oběhu.
Před světovým šampionátem prodává Budiš své minerálky s etiketami, které zobrazují hráče jednotlivých reprezentací a fanouškovské pokřiky dané země. Etiketa s českým hráčem obsahuje například text „Češi, do toho!“ a „Kdo neskáče, není Čech“.
Budiš a reklamná agentúra sa ospravedlňujú za “Deutschland über alles” v kampani https://t.co/bgAtoWFD9C pic.twitter.com/lnI4IEZvgr
— O mediach (@Omediach) April 30, 2019
„Naším zájmem bylo představit jednotlivé země, ale v tomto případě jsme si neuvědomili historické souvislosti. Jsme si plně vědomi toho, že neznalost nás neomlouvá, a proto za vzniklou situaci přebíráme plnou odpovědnost,“ napsal v prohlášení výrobce minerálky.
Ve stanovisku se omluvila i agentura Wiktor Leo Burnett, která kampaň pro Budiš připravovala.