Hlavní obsah

Evropa šetří, Coca-Cola proto posiluje pozice v Indii

Dillí

Americká společnost Coca-Cola hodlá investovat až 5,5 miliardy rupií (asi 2,2 miliardy korun) do výstavby nové továrny v Indii, aby rozšířila své kapacity na tomto rychle rostoucím trhu. Uvedla to agentura Reuters. Coca-Cola je největším výrobcem nealkoholických nápojů na světě.

Foto: Novinky

Coca Cola

Článek

Coca-Cola i její rival Pepsi-Cola nyní hledají odbyt v zemích, jako je Indie a Čína, které vykazují silný růst a kde se i rychleji zvyšují platy. Ve vyspělých oblastech v USA a Evropě si Coca-Cola nevede tak dobře, protože lidé kvůli hospodářským problémům stále dbají na to, aby moc neutráceli.

Společnost Coca-Cola ve druhém čtvrtletí meziročně zvýšila zisk o 16 procent na 2,37 miliardy dolarů (asi 43 miliard Kč). Její celkové tržby stouply o pět procent na 8,67 miliardy dolarů (asi 159,5 miliard korun), objem prodeje v Evropě se však snížil o procento.

Související témata:

Výběr článků

Načítám