Článek
Jednatelka firmy Martina Horká označila výši obratu v rozhovoru pro ČTK za úspěch. „Za několik posledních let je to jeden z největších nárůstů, jakého jsme byli schopni meziročně dosáhnout,” uvedla.
Podle Horké tomu pomohla skutečnost, že firma v tuzemsku navýšila počet prodejen o čtyři na 232 a do rozšíření a modernizace prodejní sítě investovala 227 milionů korun.
Češi platí v drogerii DM i dvakrát víc než Němci
Společnost DM drogerie markt je německý nadnárodní drogistický řetězec. Založena byla v roce 1973 v Karlsruhe. Od roku 1993 působí i Českém trhu.
V roce 2016 byla společnost terčem kritiky za to, že stejné zboží prodává v českých prodejnách i za dvakrát vyšší ceny než v Německu.
Společnosti se podařilo obhájit loňské vítězství v soutěži Mastercard Obchodník roku 2018, kde zvítězila v oborové kategorii Obchodník s drogerií a parfumerií.