Hlavní obsah

Dovolená v Česku letí, láká v reklamě agentura

Novinky, toh

Televizi, rádia a internet zaplaví na několik měsíců reklama lákající na dovolenou v Česku. Za zhruba třicet miliónů korun ji připravila agentura CzechTourism na podporu tuzemského cestovního ruchu.

Článek

„Domácí cestovní ruch se může stát tahounem celého odvětví,“ uvedl ministr pro místní rozvoj Rostislav Vondruška. Zaměření reklamy na tuzemsko je logické, do Česka totiž jezdí v poslední době méně zahraničních turistů. Navíc i našinci mají hlouběji do kapes, proto častěji uvažují o dovolené strávené v ČR.

Například loni podnikli Češi o deset procent méně zahraničních cest, naopak výjezdů po tuzemsku přibylo o pětinu. „Očekáváme, že letos bude tento růst pokračovat o dalších deset procent,“ dodal Vondruška.

Televizní, rádiové či internetové spoty mají právě do tuzemských regionů nalákat turisty. Hlavním mottem kampaně je „Dovolená v Česku - to letí“. Spoty, které jsou z 85 procent placeny z fondů Evropské unie, mají ukázat možnosti trávení volného času v Česku. Zlákat by se tak měli jak mladiství, rodiny s dětmi, tak i senioři.

Projekt na podporu domácího cestovního ruchu je naplánována již od začátku minulého roku do konce února 2011 s rozpočtem 74,5 miliónu korun. Mediální kampaň je zaměřena na období květen až říjen letošního roku. V tomto období přijde zhruba na 30 miliónů korun.

Výběr článků

Načítám