Článek
Po Polsku je ČR další zemí ve východní Evropě, kam Zalando míří. Spolu se vstupem do Irska jde o první rozšíření aktivit společnosti od roku 2013, uvedla v pondělí firma.
Zalando nabízí výběr z téměř 2000 světových a místních značek, včetně privátní značky Zalando, a přibližně 250 tisíc produktů. Včetně ČR a Irska bude působit v 17 evropských zemích.
Zákazníci v Česku budou moci vybírat z rozsáhlého portfolia značek, jako jsou TopShop, Vagabond, Vero Moda, Veja nebo Weekday. Každý týden přidá Zalando přibližně 9000 nových produktů a až 95 procent zboží se každou sezónu kompletně obmění.
Mezi největší prodejce módy po internetu v ČR patří H, Lidl, Zoot.cz či Tchibo. Další velcí prodejci oděvů jsou Tesco Stores, KiK, New Yorker či Takko. Na trh letos vstoupil také prodejce oděvů C.
Český internetový trh rapidně roste a platí za jeden z nejvýznamnějších ve východní Evropě. V roce 2017 stouply tržby e-shopů o 18 procent na 115 miliard Kč.
Zalando vzniklo v Berlíně před deseti lety. V současnosti působí v Rakousku, Belgii, Dánsku, Finsku, Francii, Německu, Itálii, Lucembursku, Nizozemsku, Norsku, Španělsku, Švédsku, Švýcarsku, Polsku a Velké Británii.
V roce 2017 společnost dosáhla obratu 4,5 miliardy eur. Společnost v současnosti obslouží víc než 23 miliónů zákazníků ročně.