Článek
Mediální giganti uvedli, že budou nabízet tarify s reklamami i bez nich, ale zatím neprozradili, kolik budou zákazníkům účtovat. „Tento krok přichází v době, kdy Disney a Warner Bros čelí konkurenci včetně Netflixu a Amazon Prime Video,“ informovala stanice BBC.
„Tato nová nabídka pomůže zvýšit počet předplatitelů,“ uvedl v prohlášení výkonný ředitel Warner Bros Discovery Jean-Briac Perrette. Stávající předplatitelé by se díky širšímu výběru pořadů také mnohem častěji mohli rozhodnout předplatné prodloužit.
„Nové partnerství poskytuje předplatitelům přístup k filmovým trhákům, originálům a třem obrovským knihovnám,“ dodal Joe Earley z Disney Entertainment.
Jak Walt Disney, tak Warner Bros působí i v Česku, kde provozují streamovací kanály Disney+ a HBO Max.
Streamingové služby americké zábavní společnosti Walt Disney se přitom poprvé ocitly v zisku. Ten ve druhém finančním čtvrtletí na provozní úrovni činil 47 milionů dolarů, tedy asi 1,1 miliardy korun, po ztrátě 587 milionů dolarů ve stejném období loni.