Článek
Jak předtím řekl Rýdl Novinkám, v sedm ráno tam nastoupily stroje „v obou směrech mezi kilometry 97 a 104”. Kvůli tomu byla doprava v obou směrech v místě svedena do jednoho pruhu.
Šest čet má podle sdělení Rýdla Novinkám pracovat ve středu a čtvrtek s maximálním nasazením. Cílem je posunout svodidla, aby se mohlo jezdit dvěma pruhy. Svodidla musí posunovat tak, aby nehrozilo nebezpečí propadu kaveren pod stavbou.
Na úseku dosud pracovala firma Geosan v konsorciu s italskou Toto Costruzioni Generali a kazašskou SP Sine Midas Stroy. ŘSD od smlouvy odstoupilo kvůli neúměrnému zdržení prací.
ŘSD argumentovalo, že opravy nabraly dvouměsíční zpoždění a nebyly ukončeny před zimou tak, jak měly. Při opravách navíc vznikly rozsáhlé kaverny, které je potřeba zasypat.
Podle firmy Geosan ze sdružení dosavadních dodavatelů stojí za zdržením skryté překážky v podobě kolize nově budované kanalizace se stávajícím tělesem dálnice a plynovodem a dále v podobě odlišných geologických podmínek v místě založení nově budovaného mostu.