Článek
CK HONZA Service ukončila činnost z ekonomických důvodů. Podle čtvrteční zprávy Asociace českých cestovních kanceláří a agentur neměla mít kancelář v zahraničí žádné klienty. První se prý chystali odletět na dovolenou v pátek. Poškozených je zhruba 550. [celá zpráva]
Klienti, kteří mají u cestovní kanceláře zakoupený zájezd a neodcestovali, by měli vyplnit hlášení o pojistné události a společně s platnou cestovní smlouvou a dokladem o zaplacení zájezdu je zaslat na pojišťovnu, uvedla Čapková. Na nahlášení mají šest měsíců. Formulář je k dispozici na internetových stránkách www.cpp.cz.
„Situaci šetříme a více informací budeme mít k dispozici v průběhu příštího týdne,“ dodala. „Podle předběžných odhadů by pojistný limit u pojištění proti úpadku měl pokrýt nároky dotčených zákazníků,“ sdělila ve čtvrtek mluvčí asociace Kateřina Petříčková.