Článek
Tržby se zvýšily o 6,1 procenta na 10 miliard USD (228,4 miliardy Kč). Tržby sycených nápojů rostly o čtyři procenta, podle firmy hlavně díky inovacím u hlavní značky.
Největší výrobce nealkoholických nápojů na světě se snaží reagovat na změnu chutí spotřebitelů. Odklání se od tradičních sycených nápojů a nabízí nápoje s nižším obsahem cukru, kromě toho přichází také s novými příchutěmi, jako třeba pomeranč či vanilka, nebo nabízí energetický nápoj Coca-Cola.
Káva v plechovce
Společnost vyrábí nápoje mnoha dalších značek, třeba limonády Fanta, Sprite, sportovní nápoje Powerade nebo minerální vody Dasani.
Firma loni koupila za 5,1 miliardy USD kavárenský řetězec Costa Coffee a nedávno představila v Británii kávu v plechovce a na některých trzích sycený nápoj na bázi kávy. Letos plánuje rozšířit nabídku těchto nápojů na další trhy.
Coca-Cola rovněž uvedla, že za celý rok očekává organický růst příjmů o pět procent, zatímco dosud počítala s růstem o čtyři procenta. Organický růst nezahrnuje kurzové výkyvy a akvizice.
Akcie Coca-Coly po oznámení výsledků v omezeném obchodování před otevřením newyorské burzy posilovaly o více než tři procenta.