Hlavní obsah

Coca-Cole klesl zisk. Zaměřuje se víc na nízkokalorické limonády a džusy

Novinky, bož

Americké nápojářské společnosti Coca-Cola ve druhém čtvrtletí v důsledku mimořádných nákladů klesl čistý zisk na 1,37 miliardy dolarů (30,7 miliardy korun) z 3,45 miliardy dolarů (77,2 miliardy dolarů) ve stejném období loňského roku. I tak Coca-Cola překonala očekávání, především díky tomu, že se přizpůsobuje poptávce po „zdravějších“ nápojích.

Foto: Gary Cameron, Reuters

Nominální pokles zisků podle Coca-Coly způsobily náklady související s reorganizací stáčíren v Severní Americe.

Článek

Coca-Cola se v poslední dobře stále více soustředila například na neslazené limonády, případně varianty s nízkým obsahem cukru, uvedla agentura Reuters. Společnost tak v srpnu na americký trh uvede produkt Coca-Cola Zero Sugar, který má nahradit nízkokalorický nápoj Coca-Cola Zero, který poprvé představila v roce 2005.

„Organický růst výnosů v segmentu sycených limonád táhly především inovace a marketingová podpora v oblasti neslazených nebo málo slazených alternativ jako Coca-Cola Zero Sugar,“ uvedl šéf Coca-Coly James Quincey.

Společnost dále uvedla, že zaznamenala silnou poptávku po nesycených nápojích, džusech a smoothies vyráběných dceřinou firmou Innocent.

Nominální pokles zisků podle Coca-Coly způsobily náklady související s reorganizací stáčíren v Severní Americe. Server Bloomberg však již na začátku roku spekuloval o tom, že padající zisky ukazují, že nová orientace Coca-Coly na „zdravé” nápoje nefunguje. [celá zpráva]

Související články

Výběr článků

Načítám