Hlavní obsah

Coca-Cola zvýšila zisk téměř o 40 procent na 32 miliard

Novinky, bož

Americká nápojářská společnost Coca-Cola ve třetím čtvrtletí meziročně zvýšila čistý zisk o 38 procent na 1,45 miliardy dolarů (31,5 miliardy korun), uvedla agentura AP. Firma se v poslední době soustředila na diverzifikaci nabídky a snižování podílu cukru ve svých výrobcích.

Foto: Lucas Jackson, Reuters

Americká nápojářská společnost Coca-Cola ve třetím čtvrtletí meziročně zvýšila čistý zisk o 38 procent na 1,45 miliardy dolarů.

Článek

Ve třetím čtvrtletí společnost nahradila ve Spojených státech dosavadní produkt Coca-Cola Zero produktem Coca-Cola Zero Sugar. Navíc koupila mexickou značku perlivé vody Topo Chico.

V Severní Americe rostly prodeje citronové limonády Sprite. Dobře se tam prodávala i lahvová káva a čaj. Naopak se nedařilo Coca-Cole Light, která se na americkém trhu prodává pod názvem Diet Coke.

Coca-Cola se v poslední dobře stále více soustředí například na neslazené limonády, případně varianty s nízkým obsahem cukru, uvedla již dříve agentura Reuters.

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám