Článek
Mluvčí Unileveru Andrea Jandová pouze sdělila, že vedení firmy ve středu oznámí podstatné změny v oblasti zaměstnanecké politiky. V Česku podnik zaměstnává kolem tisícovky lidí.
Server připomněl, že už v roce 2004 zrušil Unilever závod v Zábřehu na Moravě na Šumpersku. O místo tehdy přišlo zhruba 300 zaměstnanců. Výroba tatarky a majonéz či instantních potravin se přesunula právě do Nelahozevsi. Cílem bylo soustředit potravinovou výrobu do jedné lokality, a snížit tak výrobní náklady a zvýšit konkurenceschopnost na evropském trhu. Naopak produkce mýdel a kosmetiky se z Nelahozevsi přemístila do jiných provozů, hlavně v Evropě.
Server připomněl, že už v roce 2004 zrušil Unilever závod v Zábřehu na Moravě na Šumpersku. O místo tehdy přišlo zhruba 300 zaměstnanců. Výroba tatarky a majonéz či instantních potravin se přesunula právě do Nelahozevsi. Cílem bylo soustředit potravinovou výrobu do jedné lokality, a snížit tak výrobní náklady a zvýšit konkurenceschopnost na evropském trhu. Naopak produkce mýdel a kosmetiky se z Nelahozevsi přemístila do jiných provozů, hlavně v Evropě.
Server připomněl, že už v roce 2004 zrušil Unilever závod v Zábřehu na Moravě na Šumpersku. O místo tehdy přišlo zhruba 300 zaměstnanců. Výroba tatarky a majonéz či instantních potravin se přesunula právě do Nelahozevsi. Cílem bylo soustředit potravinovou výrobu do jedné lokality, a snížit tak výrobní náklady a zvýšit konkurenceschopnost na evropském trhu. Naopak produkce mýdel a kosmetiky se z Nelahozevsi přemístila do jiných provozů, hlavně v Evropě. Nyní se závodě v Nelahozevsi vedle rostlinnných tuků vyrábí téměř celé portfolio značky Hellmann's. Mezi značky Unileveru patří i zubní pasty Signal, zmrzlina Algida, čaje Lipton, kosmetika Dove a další.
Server připomněl, že už v roce 2004 zrušil Unilever závod v Zábřehu na Moravě na Šumpersku. O místo tehdy přišlo zhruba 300 zaměstnanců. Výroba tatarky a majonéz či instantních potravin se přesunula právě do Nelahozevsi. Cílem bylo soustředit potravinovou výrobu do jedné lokality, a snížit tak výrobní náklady a zvýšit konkurenceschopnost na evropském trhu. Naopak produkce mýdel a kosmetiky se z Nelahozevsi přemístila do jiných provozů, hlavně v Evropě. Nyní se závodě v Nelahozevsi vedle rostlinnných tuků vyrábí téměř celé portfolio značky Hellmann's. Mezi značky Unileveru patří i zubní pasty Signal, zmrzlina Algida, čaje Lipton, kosmetika Dove a další.
Server připomněl, že už v roce 2004 zrušil Unilever závod v Zábřehu na Moravě na Šumpersku. O místo tehdy přišlo zhruba 300 zaměstnanců. Výroba tatarky a majonéz či instantních potravin se přesunula právě do Nelahozevsi. Cílem bylo soustředit potravinovou výrobu do jedné lokality, a snížit tak výrobní náklady a zvýšit konkurenceschopnost na evropském trhu. Naopak produkce mýdel a kosmetiky se z Nelahozevsi přemístila do jiných provozů, hlavně v Evropě. Nyní se závodě v Nelahozevsi vedle rostlinnných tuků vyrábí téměř celé portfolio značky Hellmann's. Mezi značky Unileveru patří i zubní pasty Signal, zmrzlina Algida, čaje Lipton, kosmetika Dove a další. Unilever je jedním z největších světových dodavatelů rychloobrátkového zboží a působí ve více než sto zemích. Stejně jako další firmy z oboru se však potýká s krizí. V letošním druhém čtvrtletí se čistý zisk společnosti snížil o 17 procent na 758 miliónů eur (zhruba 19,2 miliardy Kč). Pokles ziskovosti vedení firmy vysvětlilo poklesem marží právě kvůli krizi.
Server připomněl, že už v roce 2004 zrušil Unilever závod v Zábřehu na Moravě na Šumpersku. O místo tehdy přišlo zhruba 300 zaměstnanců. Výroba tatarky a majonéz či instantních potravin se přesunula právě do Nelahozevsi. Cílem bylo soustředit potravinovou výrobu do jedné lokality, a snížit tak výrobní náklady a zvýšit konkurenceschopnost na evropském trhu. Naopak produkce mýdel a kosmetiky se z Nelahozevsi přemístila do jiných provozů, hlavně v Evropě. Nyní se závodě v Nelahozevsi vedle rostlinnných tuků vyrábí téměř celé portfolio značky Hellmann's. Mezi značky Unileveru patří i zubní pasty Signal, zmrzlina Algida, čaje Lipton, kosmetika Dove a další. Unilever je jedním z největších světových dodavatelů rychloobrátkového zboží a působí ve více než sto zemích. Stejně jako další firmy z oboru se však potýká s krizí. V letošním druhém čtvrtletí se čistý zisk společnosti snížil o 17 procent na 758 miliónů eur (zhruba 19,2 miliardy Kč). Pokles ziskovosti vedení firmy vysvětlilo poklesem marží právě kvůli krizi.
Tržby společnosti stouply od dubna do konce června o procento na 10,5 miliardy dolarů (asi 182,2 miliardy Kč) a objem prodeje se zvýšil o dvě procenta. Unilever zaznamenal mírný úspěch na americkém kontinentu, dařilo se mu ale hlavně v Asii a Africe. Naopak v západní Evropě jeho tržby klesly o více než pět procent.