Článek
"Dosavadní logo bylo vnímáno jako strnulé, nezajímavé a spojené s východoevropským, nižším standardem služeb, než ve skutečnosti České aerolinie poskytují," řekl ke změně šéf marketingu ČSA Petr Pištělák. Součástí nového loga je i nápis Czech Airlines, což je podle mluvčí Daniely Hupákové lépe srozumitelné pro zahraniční klienty. Ty tvoří 80 procent všech cestujících.
Změna loga nebude pro firmu údajně představovat zvýšené náklady. "Lak na letadlech je nutné pravidelně měnit zhruba po pěti letech. Nové barvy tak letouny Českých aerolinií postupně získají až v rámci pravidelně plánované údržby," uvedl Pištělák. Postupně firma vymění logo také na všech dalších zařízeních a materiálech.
Změna loga završuje proces zavádění nové vizuální prezentace celé firmy. Od ledna mají například všichni zaměstnanci ČSA nové uniformy, změnil se také vzhled prodejních míst. ČSA nejsou jedinou společností, která v poslední době mění svůj "vzhled". Logo nedávno měnila například americká Delta Air Lines nebo ruský Aeroflot.