Článek
V nové kampani spořitelna poprvé představí inovované logo a svou novou vizuální podobu. „Jde o nejzásadnější změnu vizuální podoby spořitelny od roku 1989, která zároveň reprezentuje naše strategické směřování od banky zaměřené na prodeje produktů a služeb ke společnosti, která se stará o finanční zdraví klientů,“ řekla Monika Hovorková, která je ve spořitelně zodpovědná za značku a marketing.
Česká spořitelna je největší banka v ČR podle počtu klientů, jichž má přes 4,7 milionu. Rakouská finanční skupina Erste Group Bank, která spořitelnu vlastní, je klíčovým hráčem na bankovním trhu střední a východní Evropy.
Logo banka představila spolu s kampaní, v níž se zavazuje, že do roku 2025 pomůže všem svým klientům vytvořit finanční rezervu na nenadálé výdaje, milionu svých klientů pomůže šetřit si na důchod, zpřístupní kvalitní finanční vzdělávání všem dětem v ČR a poskytne českým firmám 50 miliard korun na zvýšení konkurenceschopnosti a udržení pracovních míst, informovala banka.
Finanční rezervu alespoň na jeden měsíc má nyní 60 procent, tedy asi 1,2 milionu klientů spořitelny, sdělila banka.
Součástí její strategie je nový koncept poradenství, na jehož základě jsou bankéři hodnoceni také podle toho, zda zlepšují finanční situaci klientů.