Článek
"Letošní ročník potvrdil rostoucí zájem o oborové ceny. Taktéž jsme rádi, že škála oceněných se neustále rozrůstá a ocenění získávají nejen zástupci členských i nečlenských agentur a klientů, ale i zástupci z akademické sféry, občanská sdružení či projekty měst a obcí," uvedla výkonná ředitelka APRA Barbora Bělíková.
Absolutní vítězství si odnesly agentura AC Public Relations se Seznamem.cz za komunikaci kolem letošního vyřazení seriálu Kancelář Blaník z ankety TýTý. To provázela velká vlna publicity, včetně diskuse o souboji klasických televizí s internetem.
Vítězové v kategorii Komunikační disciplíny |
---|
Pro jedno TýTý slunce nesvítí, Seznam.cz, AC Public Relations |
Opel handy cyklo maraton 2014, Cesta za snem, Opel CS |
Hledá se obchod, Bison & Rose, ČSOB |
Ženy jinak. Jakože, cože?! , PR.Konektor, Konektor Social, Mondelez, Milka CZ/SK |
Milionová kampaň, ŠKODA AUTO, ŠKODA AUTO |
I v drsňákovi probudí jemnost, Konektor Social, PR.Konektor, Mondelez, Milka CZ/SK |
V dalších disciplínách uspěly například projekt ČSOB pod názvem Hledá se obchod, Milionová kampaň Škody Auto, Česká pojišťovna k pojistným podvodům nebo projekt Českých drah Cyklohráček, představující motorový vlak přestavěný na velké pojízdné hřiště pro děti.
Z pohledu agentur se k nejúspěšnějším zařadila AMI Communications, která uspěla v pěti kategoriích. Více než jedno ocenění získaly také AC, Bison nebo PR.Konektor.
Vítězové v oborových kategoriích |
---|
ČP krimi aneb pojistné podvody 2014, AMI Communications, Česká pojišťovna |
Škola úsměvu, AMI Communications, Wrigley |
Vzdělávací akademie pro novináře o očkování, AMI Communications, Česká vakcinologická společnost ČLS JEP |
TQ test - Jaký je tvůj technologický kvocient?, O2 Czech Republic, Bison & Rose, O2 Czech Republic |
Peníze (ne)padají z nebe, AC Public Relations, Fond pojištení vkladů |
ArcelorMittal, přítel regionu, AMI Communications, ArcelorMittal |
Cyklohráček - motorový vlak přestavěný na velké pojízdné hřiště pro děti, Ewing Public Relations, ROPID, České dráhy |
Opel handy cyklo maraton 2014 |
K nejsilněji zastoupeným kategoriím podle organizátorů patřila již tradičně kategorie B2C (41 projektů), následována kategorií Digital & social media (28 projektů).
Početné byly také Společenská odpovědnost a filantropie (19 projektů), Spotřební zboží (18 projektů) či Akce a události (16 projektů).
Projekty hodnotilo celkem sedm nezávislých komisí složených ze 70 odborníků a osobností působících v public relations a příbuzných oborech.
Vítězové v kategorii komunikační nástroje |
---|
Sedmý proud, TALK, Severní energetická |
Tvůj typ - sociální experiment pro Aquafresh, Inspiro Solutions, GlaxoSmithKline |
Big Brother Awards, Geometry Global Iuridium Remedium (IuRe) |
ČP krimi aneb pojistné podvody 2014 |
Pro jedno TýTý slunce nesvítí |