Článek
Podle zpravodajské BBC bude součástí kampaně Score More, v jejímž rámci budou moci fanoušci získat slevy a výhry včetně vstupenek na fotbalová utkání.
AliExpress v březnu podepsal s evropskou fotbalovou asociací UEFA exkluzivitu na e-commerce a stal oficiálním prodejcem všech věcí souvisejících s Eurem.
Firma se tak zařadila mezi další obří čínské společnosti, které sponzorují Euro, například výrobce elektromobilů BYD a producenta elektroniky Vivo.
Beckham poté, co před více než deseti lety ukončil fotbalovou kariéru, začal spolupracovat s řadou známých značek a velkých sportovních událostí.
Podle listu Sunday Times vlastní spolu s manželkou Victorií, bývalou členkou Spice Girls a módní návrhářkou, majetek ve výši 445 milionů liber (asi 13 miliard korun).
Euro se bude vedle letních olympijských her v Paříži řadit mezi největší sportovní události roku. Na turnaj, který se uskuteční od 14. června do 14. července v deseti německých městech, šlo do prodeje 2,7 milionu vstupenek.
UEFA uvádí, že poslední Euro sledovalo po celém světě 5,2 miliardy lidí. Finále, v němž tým Anglie prohrál v penaltovém rozstřelu s Itálií, si nenechalo ujít 328 milionů diváků.