Hlavní obsah

Bankovnictví České spořitelny mělo technické problémy

Aktualizováno

Internetové bankovnictví a mobilní aplikace George České spořitelny opět funguje. Od pondělního rána do dopoledne se obě služby potýkaly s problémy. Největší tuzemská banka v Česku uvedla, že příčinu výpadku zatím analyzuje, nic ale nenaznačuje tomu, že by se jednalo o útok zvenčí.

Foto: Česká spořitelna

Webové bankovnictví České spořitelny je nedostupné.

Článek

„George bude brzy zpět.“ Toto oznámení viděli v pondělí ráno klienti, kteří se snažili do mobilního bankovnictví George přihlásit. Na webu byla situace stejná.

Mluvčí František Bouc Novinkám potvrdil, že banka evidovala výpadek svého bankovnictví na webu i v mobilu od pondělních 9:20 hodin.

Foto: Novinky

Výpadek hlásí i mobilní aplikace George.

„V tuto chvíli je George dostupný, nicméně stále evidujeme delší odezvy při načítání aplikace a transakční historie. Děláme vše pro to, aby bylo bankovnictví co nejdříve dostupné všem našim klientům. Technické problémy nemají dopad na možnost platit kartou. Za vzniklé problémy s přihlašováním do bankovnictví se omlouváme,“ řekl Bouc Novinkám kolem 10:30.

Ke 12. hodině se bance povedlo problém definitivně vyřešit. „George na webu plně funkční cca od 10:00 hod. George v mobilu plně funkční cca od 12:00 hod. Děkujeme za trpělivost,“ uvedla Česka spořitelna na X.

Co za problémem s bankovnictvím stálo, zatím banka neví. „Příčinu v této chvíli analyzujeme. Zatím nemáme žádné indicie naznačující útok zvenčí,“ dodal mluvčí.

České spořitelně stoupl čistý zisk

Ekonomika

Výběr článků

Načítám