Hlavní obsah

Babišova firma vyhrála státní zakázku na propagaci turistiky

Vítězem veřejné zakázky na nákup mediálního prostoru v rozhlase pro agenturu CzechTourism se stala společnost Lin, která patří do mediální divize Agrofertu ministra financí Andreje Babiše (ANO). Za 5,4 miliónu korun má zajistit propagaci turistického potenciálu ČR prostřednictvím pořadu, který představí 17 turistických regionů, uvedl portál Mediaguru.cz.

Foto: Jan Handrejch, Právo

Ministr financí Andrej Babiš

Článek

Nabídka společnosti Lin byla podle serveru vyhodnocena jako nejlepší ve všech požadovaných kritériích. Zadavatel dal této zakázce přednost před konkurenčními nabídkami od hlavní komerční konkurence – nabídkami společností Radiohouse a Radio United Broadcasting.

Server uvádí, že agenturu CzechTourism zřizuje ministerstvo pro místní rozvoj (MMR), které nyní řídí zástupkyně hnutí ANO Karla Šlechtová. Majitelem firmy Lin je společnost Londa, která provozuje Rádio Impuls. Agrofert koupil stoprocentní podíl ve firmě v roce 2014, poté co transakci schválil antimonopolní úřad.

Poslední tendr CzechTourismu se musel opakovat. Původně byl vypsán loni v listopadu, ale kvůli námitce jednoho z dodavatelů, který zadání považoval za diskriminační, byl v prosinci zrušen. Zakázka byla znovu vypsána letos v březnu.

Související články

Výběr článků

Načítám