Článek
"Je to žlutý Peugeot 107, upřesnil mluvčí automobilky Matěj Matolín. Závod TPCA zahájil výrobu 28. února 2005 v jednosměnném provozu.
Druhá směna nastoupila v červnu a třísměnného provozu, který využívá už téměř plnou kapacitu továrny, bylo dosaženo v říjnu, kdy se počet zaměstnanců ustálil zhruba na třech tisících pracovníků. Produkce v těchto dnech činí 500 vozů za směnu, respektive 1000 vozů za 24 hodin.
"Cílové kapacity 520 vozů za směnu bude dosaženo počátkem roku 2006," řekl mluvčí Matolín. Pro srovnání - mladoboleslavská firma Škoda Auto před několika týdny měla tutéž oslavu ovšem s vozem s pořadovým číslem 5 milionů od spojení s koncernem VW v roce 1991, celkem od zahájení výroby v roce 1905 se v Mladé Boleslavi vyrobilo přes 9,6 miliónu vozů.