Článek
"Šest vozů, včetně patnáctimetrového Aresu, bylo do Německa již dodáno a zbývající počet bude expedován do konce roku," řekl generální ředitel Karosy Rudolf Černý. Podle něj
Podle něj je dostupnost německého trhu těžká. Sice ročně potřebuje asi 5700 vozů, ale většinu potřeb pokryjí silní domácí výrobci, kteří jsou ročně schopni dodat přes deset tisíc autobusů. "Navíc se jedná o mimořádně náročný trh, především se to týká vysokých požadavků na bezpečnost autobusů," dodává firma.
Karosa musela pro Němce autobusy trochu upravit. Například rozšířit prostřední dveře. Další, které dodá, budou mít místo dosavadní třech schodů schody čtyři a budou také mít menší průměr kol.
Český výrobce autobusů se v roce 1993 sloučil s firmou Renault, která posléze s firmou Iveco založila podnik Irisbus. Z něj nyní Renault odešel a Irisbus, jehož součástí Karosa je, teď ovládá Iveco.