Hlavní obsah

Atraktivní pro luxus. Do Česka přišel za půl roku rekordní počet značek

Kosmetika nebo gastronomie, ale i elektronika. V Česku své prodejny otevřelo do června dvacet nových značek, což je podle Jana Kotrbáčka ze společnosti Cushman & Wakefield historický rekord.

Foto: Profimedia.cz

Ilustrační foto

Článek

Nejvýznamnějším vstupem na český trh byly podle něj značky Balmain Hair Couture, Parfums Christian Dior a Le Labo. V sekci kosmetiky dále přibyly Sister’s Aroma z Ukrajiny a Spa Ceylon ze Srí Lanky. Podle Kotrbáčka navíc pokračují jednání s několika dalšími kosmetickými značkami, které mají o vstup na český trh zájem.

„Tento trend ukazuje, že Česká republika se stává stále atraktivnější destinací pro luxusní značky, které zde vidí rostoucí potenciál,“ prohlásil.

Největší zastoupení mezi novými značkami má Slovensko a Francie. Kromě rakouského prodejce koupelnových doplňků Vossen, který otevřel outlet v Hatích, vznikly všechny nové obchody v Praze.

Dior dělal ze zaměstnanců otroky: 24hodinové směny, spánek v továrně, žádné volno a zanedbatelná mzda

Evropa

Z gastronomických konceptů otevřel slovenský fast food Amerikanos, ukrajinský fine dining Nai, maďarský The Box Donut, turecké cukrovinky Malatya Pazari či bubble tea Makamaka, který na místním trhu nahradil taiwanský Chatime.

Nejočekávanějším vstupem v oblasti gastronomie je letos americký fast food Five Guys, ten by měl mít svůj první provoz v rámci nově otevřeného obchodního centra Máj na Národní třídě v Praze. S nabídkou sekce zdravých jídel a salátů přijde dean&david, který svou první pobočku otevře na stejném místě.

Co se týče elektroniky, na český trh přišly americké elektrické koloběžky MIA Dynamics a čínský výrobce dronů DJI, který představil první vlajkovou prodejnu v pražské Masaryčce.

Pařížská je nejvýznamnější luxusní ulicí ve střední a východní Evropě

Ekonomika
Související témata:
Značka (brand)

Výběr článků

Načítám