Článek
Walmart je původně klasický kamenný řetězec, na síti ale nabízí zboží také, a to včetně textilu. Spoluprací s ThredUp, který se označuje za největší internetový obchod s použitým oblečením, chce firma rozšířit svou stávající internetovou nabídku.
Ke koupi tak bude použité dámské a dětské oblečení, boty a módní doplňky včetně kožené galantérie od značek, jako jsou Coach, Nike, Calvin Klein nebo Michael Kors, které Walmart zatím neprodával, řekla televizi CNN šéfka internetového prodeje firmy Denise Incandelová.
Nevídaná poptávka v karanténě pomohla Walmartu, nabral 235 tisíc nových zaměstnanců
Ačkoliv společnost tvrdí, že spolupráci s ThredUp plánovala a připravovala rok, podařilo se jí její spuštění načasovat do doby, kdy bude stále více amerických domácností nuceno kvůli růstu nezaměstnanosti šetřit. Zároveň tak nákupní gigant může získat zákazníky z řad generace takzvaných mileniálů, kteří si vybírají zboží také s ohledem na jeho dopady na životní prostředí, domnívá se Incandelová.
Na 750 000 kusů secondhandového oblečení Walmart nabídne pouze ve svém e-shopu. Dodávku bude mít zákazník v USA zdarma, pokud objedná zboží alespoň za 35 dolarů (864 Kč). Další výhodou má být možnost vrátit zboží na kamenné pobočce Walmartu.