Hlavní obsah

Albert lákal zákazníky na šmouly, ale objednal jich málo

Novinky, pit
Praha

Tuzemský maloobchodní řetězec Albert předčasně ukončil svou Šmoulí kampaň, která probíhala v jeho prodejnách od letošního 21. srpna a měla původně trvat do úterý 24. září nebo do vyčerpání zásob. Kvůli nebývale velkému zájmu tak akce skončila předčasně, už v pátek 20. září.

Foto: Luděk Fiala, Novinky

Poutač na Šmouly v prodejně Albert

Článek

Šmoulí kampaň spočívala v tom, že zákazníci za nakoupené zboží sbírali body, které následně měnili za plyšové postavičky šmoulů. Přestože měla soutěž probíhat až do začátku tohoto týdne, děti natěšené na plyšáky měly už od minulého pátku smůlu. Rodiče jim museli vysvětlit, že šmoulí figurky nedostanou, protože jich obchody měly  málo.

„Kampaň se setkala s nečekaně velkým ohlasem. Rozdali jsme statisíce plyšáků po celé České republice,“ uvedla Judita Urbánková, mluvčí společnosti Ahold, jež řetězec Albert v Česku provozuje.

Jak Urbánková sdělila, v současné době jsou téměř všechny postavičky šmoulů vydány. V některých prodejnách jsou k dispozici ještě poslední kusy.

„Omlouváme se všem zákazníkům, kterým se nepodařilo sbírku šmoulů zkompletovat,“ dodala Urbánková.

Obdobný problém řešil další z tuzemských řetězců – Billa. Tomu loni v listopadu kvůli značnému zájmu zákazníků předčasně došli plyšáci ze Superosmy, přičemž tehdy řetězec objednal další dodávky.

Související témata:

Výběr článků

Načítám