Článek
Na pondělním zasedání se také rozhodlo o změně názvu podniku na Anheuser-Busch InBev. Podle CNN společnost rovněž navýšila kapitál o deset miliard dolarů.
InBev vznikl v roce 2004 spojením belgického pivovaru Interbrew a brazilské nápojové společnosti AmBev. Mezi jeho hlavní značky patří Stella Artois, Beck, Bass nebo brazilská Brahma. Na českém trhu s pivem má InBev se značkami Staropramen, Ostravar a Braník asi patnáctiprocentní podíl.
Anheuser-Busch kontroluje téměř polovinu amerického trhu s pivem a jeho značka Bud Light je nejprodávanější v USA. Kvůli značce Budweiser vede řadu sporů s českobudějovickým Budvarem.
Společnosti Anheuser-Busch a InBev loni vyrobily celkem 460 miliónů hektolitrů piva a utržily 36,4 miliardy dolarů. Sloučená skupina bude jedničkou na všech pěti největších trzích s pivem na světě, tedy v Číně, Spojených státech, Rusku, Brazílii a Německu.