Článek
Pod divizi Stelia s celosvětovou působností se nově zahrnou závody ve francouzském St-Nazaire a Nantes. Naopak firma Premium Aerotec v Německu se rozdělí a jedna část se zaměří na velkoprodukci menších dílů pro vzdušné stroje.
Jak Stelii, tak Premium Aerotec chtěl přitom Airbus kdysi prodat, ale nenašlo se dost zájemců.
Reorganizace se dotkne i závodu v rumunském Brašově. Ještě se vede debata o změnách výroby ve Španělsku, zasažené tvrdě ukončením výroby „superjumba“ A380 a poklesem poptávky po širokotrupých letounech.
Airbus kvůli koronavirové krizi vyhodí 15 tisíc lidí

Reorganizace byla ohlášena dva měsíce poté, co ředitel Airbusu Guillaume Faury řekl, že aerostruktury budou základem výroby. Souvisí to se snahami o nový design trupů či křídel v souvislosti s dekarbonizací létání.
Společnost o změnách, jež se dotknou 15 tisíc pracovníků, diskutuje s odbory. Airbus má výrobny také ve Velké Británii, ale i v Číně a USA.