Článek
„Jednopodlažní stavba bude vybavena moderní odbavovací halou, pokladnami, veřejnými toaletami i novým orientačním a informačním systémem. Chybět nebudou ani komerční prostory či zázemí pro dopravce a regionální dispečink Správy železnic,“ informovala mluvčí státní firmy Nora Eberl Friebová.
Výrazný prvek celé stavby podle ní představují přesahy střechy, které poslouží jako zastřešení přilehlého nástupiště, autobusové zastávky a stojanů na kola nebo jako markýza nad vstupy do budovy. Součástí projektu je také úprava venkovních prostor včetně parkoviště a výsadby nové zeleně.
Práce by měly skončit v červnu příštího roku. Po dobu rekonstrukce budou cestujícím k dispozici provizorní prostory a přístup na nástupiště.

Kromě provozních a technologických místností bude nádražní budovu tvořit vestibul s čekárnou, pokladny a veřejné toalety.
Stanice byla vystavěna podle typizovaného předpisu společnosti Turnovsko-kralupsko-pražská dráha, pravidelný provoz se tam rozjel v roce 1865. Následně vyrostla i staniční budova, jejímž autorem byl architekt Carl Schlimp.
Výpravní budova nádraží je jednou ze staveb, které stát na základě vládního usnesení slíbil už před několika lety městu i automobilce Škoda Auto. K dalším projektům patří například rozšiřování třídy Václava Klementa, sjezd do průmyslové zóny Plazy nebo další etapa přestavby mimoúrovňové křižovatky na dálnici D10 u Kosmonos, která by měla být dokončena v květnu příštího roku.
Vlakové nádraží v Krči a jeho okolí čeká velká proměna
