Hlavní obsah

Zaorálek chce před volbami pozměnit logo, růže by se měla vylepšit

Novinky, bja

Volební lídr sociální demokracie Lubomír Zaorálek by rád před volbami pozměnil logo strany. Růže by podle něj měla dostat „facelift”. Konečnou podobu kampaně strana zveřejní až poté, co s ní seznámí lídry kandidátek, tedy příští pátek. ve čtvrtek se na tom shodlo grémium ČSSD, tedy úzké vedení strany.

Foto: Michal Doležal, ČTK

Lubomír Zaorálek

Článek

Zaorálek tvrdí, že mu růže sociální demokracie připomíná hlávku zelí, proto by jí rád nějak upravil.

Vyzval současně ostatní strany, aby představily „jasně formulované volební programy”. „Nepotřebujeme, když nám někdo servíruje pečené holuby, kteří nám budou lítat do pusy někdy v roce 2035,” otřel se Zaorálek o lídra hnutí ANO Andreje Babiše, který ve čtvrtek představil svoji knihu s názvem O čem sním, když náhodou spím, která je jeho vizí do roku 2035. Podle Zaorálka je potřeba občanům program sdělit, aby to bylo fér.

ČSSD se také dohodlo na jménu volebního manažera, ale stejně jako heslo a logo jej zveřejní až příští pátek. Zaorálek pouze prozradil, že v heslu nefigurují ani koblihy, ani pomeranče.

Milan Chovanec, nový šéf strany, se omezil na sdělení, že kampaň ČSSD bude mít dvě fáze. První začne v létě a bude lifestylová. Měla by tedy prý, co nejméně obtěžovat politickými tématy lidi, kteří jedou na dovolenou.

Výběr článků

Načítám