Článek
Ze záběrů dopravních kamer a informací na dopravním webu Ředitelství silnic a dálnic vyplývá, že na Strakonické ve směru do centra se krátce po 07:00 hodin tvořily kolony pomalu jedoucích aut.
Větší problémy v dopravě na opravovaném mostě nejsou.
Barrandovský most z roku 1983 je součástí městského okruhu. Denně jej přejede na 140 tisíc aut, což z něj dělá nejvytíženější komunikaci v Praze. Rekonstrukce stavby je rozložena do několika roků, letos potrvá 110 dní.
Noční i denní můra tisíců řidičů je tu. Začíná oprava Barrandovského mostu
Dělníci nejdříve začali odstraňovat povrch silnice v pravém jízdním pruhu směrem do Braníku a rovněž z nájezdové rampy ze Strakonické ulice.
Tuto rampu pak začnou ve středu bourat a zároveň začnou opravovat římsy na mostě.
Přípravné práce zahájili silničáři v sobotu, kdy vyznačovali dopravní omezení vynucená opravou. V neděli pak navezli na most a do jeho okolí těžkou techniku.
Pro řidiče bude zřejmě nejnáročnějších prvních deset dnů na Strakonické ulici, řekl už dříve náměstek primátora pro dopravu Adam Scheinherr (Praha Sobě).
PŘEHLEDNĚ: Jak při opravě Barrandovského mostu cestovat autem a MHD
Kvůli bourání rampy bude u mostu zúžena do jednoho pruhu. Plynulost dopravy na mostě by ale tímto opatřením ohrožena být neměla.
Strakonická je zúžena rovněž ve směru z centra před křižovatkou s Nádražní, a to kvůli otočně rampě u Lihovaru, kterou při bourání rampy využijí řidiči přijíždějící na most z jihu.