Článek
"Byla to komplikovaná stavba, ale díky noční práci, příznivému počasí v prvních čtrnácti dnech a hodinovému harmonogramu prací všech investorů se provoz v tunelu bude moci obnovit o čtyři dny dříve oproti předpokladu," uvedl ve středu pražský radní pro dopravu Radovan Šteiner. Na své původní trasy se vrátí tramvaje linek číslo 3, 16, 17 a 21 i noční spoj 52.
"Byla to komplikovaná stavba, ale díky noční práci, příznivému počasí v prvních čtrnácti dnech a hodinovému harmonogramu prací všech investorů se provoz v tunelu bude moci obnovit o čtyři dny dříve oproti předpokladu," uvedl ve středu pražský radní pro dopravu Radovan Šteiner. Na své původní trasy se vrátí tramvaje linek číslo 3, 16, 17 a 21 i noční spoj 52.
"Byla to komplikovaná stavba, ale díky noční práci, příznivému počasí v prvních čtrnácti dnech a hodinovému harmonogramu prací všech investorů se provoz v tunelu bude moci obnovit o čtyři dny dříve oproti předpokladu," uvedl ve středu pražský radní pro dopravu Radovan Šteiner. Na své původní trasy se vrátí tramvaje linek číslo 3, 16, 17 a 21 i noční spoj 52.Vyšehradským tunelem denně projede 20 tisíc automobilů a několik desítek tisíc cestujících. Opravu tunelu plánoval dopravní podnik již na červenec, ale kvůli množství dalších uzavírek ji odložil.
"Byla to komplikovaná stavba, ale díky noční práci, příznivému počasí v prvních čtrnácti dnech a hodinovému harmonogramu prací všech investorů se provoz v tunelu bude moci obnovit o čtyři dny dříve oproti předpokladu," uvedl ve středu pražský radní pro dopravu Radovan Šteiner. Na své původní trasy se vrátí tramvaje linek číslo 3, 16, 17 a 21 i noční spoj 52.Vyšehradským tunelem denně projede 20 tisíc automobilů a několik desítek tisíc cestujících. Opravu tunelu plánoval dopravní podnik již na červenec, ale kvůli množství dalších uzavírek ji odložil.
Rekonstrukce byla vzhledem ke stavu a stáří tramvajové trati nezbytně nutná," uvedl k důvodům opravy mluvčí Dopravního podniku Hlavního města Prahy Ondřej Pečený. Trať byla podle něj v tak špatném stavu, že ji drážní inspekce označila za nebezpečnou a řidiči tramvají museli skrz tunel jezdit krokem. Poslední rekonstrukcí prošla zdejší trať před 26 lety.
Další uzavírka bude na Letné
Kvůli opravě Vyšehradského tunelu se oddálilo uzavření ulice Milady Horákové a přesunutí dopravy na objízdnou trasu. Uzavírka je zde nutná kvůli budování tunelového komplexu Blanka pro městský okruh.
Magistrát zatím neví, kdy přesně dopravu z ulice Milady Horákové odkloní, mělo by se tak stát během příštího týdne. "S největší pravděpodobností to bude v prvním týdnu v prosinci," řekl Šteiner.