Hlavní obsah

Vím, jak na to, řekl při představení kampaně kandidát na prezidenta Fischer

Aktualizováno

Bývalý diplomat Pavel Fischer ve čtvrtek představil podobu kampaně, s níž se bude ucházet o post hlavy státu. Fischerova kampaň by měla být mimo jiné „hřejivě lidská“. Klíčovým sloganem bude „vím, jak na to“. Do kampaně by chtěl Fischer investovat mezi 10 a 15 milióny korun.

ZÁZNAM: Tisková konference prezidentského kandidáta Pavla FischeraVideo: ČTK

Článek

„Snažíme se naslouchat tomu, co lidé chtějí a čemu nerozumějí,” zdůraznil Fischer v reakci na dotaz na rozdílnost voličského elektorátu ve velkých městech a na venkově.

Bývalý spolupracovník prezidenta Václava Havla v posledních letech působil coby šéf agentury STEM.

Dvaapadesátiletý Fischer tvrdí, že coby prezident by se zasadil o to, aby se naše země „vrátila na mapu světa”. Hlas České republiky by měl podle něj být slyšet i v Evropské unii.

Prezident má být podle Fischera člověk se zkušeností z politiky, a přitom člověk nadstranický s jasnou vizí a zkušenostmi.

Volba prezidenta 2018

„Prezident nemá být jen loutkou svých spolupracovníků ani reprezentační figurkou bez názoru. Nechci, aby se kolem mě vytvořil okruh úslužných dvořanů. Prezident má Ústavou dané mantinely, které musí respektovat. A může je využít k prosazení svých myšlenek a vizí,” tvrdí Fischer.

Více o oficiálních kandidátech a průběhu volby prezidenta 2018 najdete ZDE.

Související témata:

Výběr článků

Načítám