Článek
„Mezi stanicemi metra C Pražského povstání a Kačerov musíme demontovat stacionární části vlakového zabezpečovače, vyměnit dosluhující dřevěné pražce za železobetonové a upravit kolejový svršek s cílem snížit hladinu hluku z provozu v okolní zástavbě,“ popsal důvody výluky technický ředitel dopravního podniku Oldřich Vytiska.
Dopravní podnik zavede náhradní autobusovou dopravu XC a posílí linky 135 a 196.
Cestujícím budou u uzavřených stanic k dispozici informátoři, kteří jim případně poradí.
Výluka ve stejném úseku proběhla již letos v červenci. Tehdy se rovněž měnily pražce a připravovala se technologie pro provoz mobilního signálu v tunelech. [celá zpráva]
Úsek linky C mezi Kačerovem a Florencí je nejstarším a nejvytíženějším v systému pražského metra. Otevřen byl v roce 1974. Od roku 1978 jezdí soupravy mezi Dejvickou a Náměstím Míru.
DPP v posledních letech využívá svátky a prodloužené víkendy k výměně pražců a výhybek v nejstarších úsecích na trasách C a A.