Článek
Nový povrch by podle Technické správy komunikací (TSK) měla dostat Karlovarská ulice spojující Pražský okruh a Bělohorskou v Praze 6.
Asfalt se bude měnit i v ulici K Žižkovu, která odvádí provoz mezi Spojovací a Českomoravskou v Praze 9.
Musíme opravovat, jinak to nejde. Všechny rekonstrukce jsou pečlivě koordinované.
V Letňanech pak zkomplikuje dopravu oprava Veselské a Tupolevovy ulice.
Tyto akce mají být zahájeny v průběhu září, stejně jako modernizace dopravního značení v ulici 5. května, která je součástí severojižní magistrály. Na té se řidiči již nyní setkají s omezením, a to ve Wilsonově.
Začalo předláždění Hlávkova mostu, řidiče kolony nečekaly

Z pokračujících rekonstrukcí prochází největší změnou žižkovská ulice Koněvova. Práce pokračují rovněž v Průběžné či na nábřeží Edvarda Beneše. Pokračuje rovněž předláždění Hlávkova mostu přes Štvanici.
„K nejvýznamnějším stavbám zahájeným v roce 2021 patří rozšíření Strakonické od Dostihové ulice po Barrandovský most, kde vzniká nový, preferenční jízdní pruh pro MHD a IZS,” doplnil ředitel TSK Josef Sinčák.
Povrch se opravuje například i v Kutnohorské či v ulicích Prosecká, Hradešínská, Jaselská, Hrozenkovská či Branická.
Oprava Barrandovského mostu se blíží
„Musíme opravovat, jinak to nejde. Všechny rekonstrukce jsou pečlivě koordinované dopravními inženýry z Odboru pozemních komunikací a drah, se kterými plánujeme akce roky dopředu, a je důvod, proč jsme se do toho museli letos opřít,” okomentoval letošní nebývalé množství uzavírek náměstek primátora pro dopravu Adam Scheinherr.
Oprava Barrandovského mostu vyjde na 600 milionů

Důvodem je podle něj blížící se oprava Barrandovského mostu, který je zásadní dopravní tepnou v metropoli. „Objízdné trasy musí být připravené,” dodal.
Praha dlouhodobě doplácí na to, že stát není schopen jakkoliv viditelně pokročit s dostavbou celoměstského okruhu. Dalším faktorem, který komplikuje dopravu v hlavním městě, je skutečnost, že počet osobních aut v Praze narostl jen za posledních deset let o třetinu.