Hlavní obsah

To je rovnost! Nová kampaň cílí na domácí násilí i výchovu dětí

Na rovnoprávné postavení žen a mužů i zažité stereotypy upozorňuje nová kampaň To je rovnost!, kterou ve čtvrtek představila náměstkyně ministra pro lidská práva, rovné příležitosti a legislativu Martina Štěpánková. Televizní spoty i plakáty poukazují na problematiku domácího násilí či na stejné postavení obou rodičů při výchově potomků.

Kampaň To je rovnost! - Ve vlakuVideo: Úřad vlády

Článek

„Dva ze spotů se věnují fenoménu domácího násilí a cílí především na jeho svědky a svědkyně,” popsala Štěpánková.

Další část kampaně je věnována sladění pracovního a soukromého života. „V ČR pobírají rodičovský příspěvek jen dvě procenta mužů,” připomněla Lucie Zachariášová z rady vlády pro rovnost žen a mužů.

Kampaň To je rovnost! - Formule1Video: Úřad vlády

Kampaň má ukázat, že partneři se mohou na výchově dětí podílet a může to pro ně být výhodné. Jde i o apel na zaměstnavatele, aby umožňovali mužům odejít na rodičovskou.

Kampaň To je rovnost! - ObědVideo: Úřad vlády

Spoty budou vysílány v České televizi.

Související témata:

Výběr článků

Načítám