Článek
Nejvyšší správní soud k verdiktu uvedl, že stejně jako před ním Krajský soud v Brně a Úřad pro ochranu hospodářské soutěže „neshledal, že by tato společnost byla některou ze zadávacích podmínek nezákonně znevýhodněna“.
Lhůta k podání nabídek byla podle něj přiměřená, vítěz tendru nebyl zvýhodněn.
Firma neuspěla ani s námitkami na údajná další dílčí pochybení, jako byl například požadavek na doložení živnostenských oprávnění či požadavek na znalost českého jazyka u některých členů realizačního týmu.
První část úseku mezi stanicemi Pankrác a Olbrachtova buduje mezinárodní sdružení firem Subterra, Hochtief, Strabag a Ed. Züblin AG.
Kdy bude nová linka metra otevřena pro cestující, není jasné. Termín se stále posouvá, nyní se jako o optimistickém termínu hovoří o roku 2031. Momentálně se pracuje na přestupní stanici Pankrác.