Hlavní obsah

Strany v kampani sázejí na osočování i humor

Právo, Novinky, jas, dan

Přestože oficiálně zahajují strany kampaň před květnovými volbami až v posledních týdnech, lidé se s marketingovými produkty jejich mediálních oddělení setkávají již delší dobu. Některé pouze útočí na oponenty, jiné jsou vtipnou zkratkou využívající nadsázku.

Foto: TOP 09, Novinky

Prezentace TOP 09

Článek

Trochu šokující billboard rozvěsila nově po republice TOP 09. Na něm je předseda strany Karel Schwarzenberg vyfocený jako kostlivec na rentgenovém snímku s heslem: Předseda má být transparentní.

TOP 09 pojímá billboardy se svým předsedou, který je znám, že si ze sebe umí udělat legraci, netradičně. Ohlas měl např. plakát, na kterém Schwarzenberg spí s dovětkem: Když se kecají hlouposti, tak spím.

Dvě největší a nejsilnější strany, ČSSD a ODS na sebe již delší dobu útočí prostřednictvím webových stránek, inzerátů v tisku i billboardů.

Foto: ODS, Novinky

Jeden z materiálů ODS

ODS začala představovat svůj program i za pomoci inzerátů a webových bannerů, které nastiňují její vizi v konfrontaci s programem ČSSD.

Foto: Jaroslav Soukup, Novinky

Jeden z billboardů ČSSD

Sociální demokraté zaplnili republiku billboardy, již v průběhu nedávné schůze Sněmovny, na které měli poslanci jednat například o snížení mateřské, či zrušení zdravotnických poplatků.

Foto: Milan Malíček, Právo

Jeden z billboardů z Plzeňské ulice v Praze

Jejich plakáty se následně staly terčem parodujících billboardů, které celý problém stavěly do absurdní roviny.

ČSSD nezůstává pozadu a varuje své potenciální voliče před vítězstvím pravicových stran.

Ostatní partaje se do masivnější kampaně zatím nepustily.

Výběr článků

Načítám