Článek
„Chtěl bych se omluvit za bezprecedentní situaci,“ uvedl Pos, podle něhož v neděli bylo potřeba namísto plánovaných 17 odletů potřeba odbavit 28, což bylo podle něj zapříčiněno i množstvím zpožděných letů.
Letiště zapojilo od odbavování a vykládky zavazadel své zaměstnance. V pondělí dvě desítky, další dny i více. Další brigádníky pomocí personálních agentur hledá.
Pos zároveň slíbil „nulovou toleranci“ pro odlety spojů s cestujícími bez zavazadel.
Kolaps na pražském letišti. Výdej kufrů trvá hodiny, letadla odlétají bez zavazadel

Cestující, kteří se vracejí do Česka, čekali v uplynulých dnech dlouhé hodiny na výdej zavazadel. Směrem do dovolenkových destinací se pak kufry v některých případech do letadel vůbec nedostaly.
Společnost Czech Airlines Handling, která pro některé letecké společnosti pozemní odbavení zajišťuje, se potýká s nedostatkem lidí. Zaměstnanci na vykládce a v třídírně nestíhají a cestující tak musí na svá zavazadla čekat, případně jsou jim doručena později.
Na letišti zůstalo na odletech kolem 1000 zavazadel, většina z nich by měla být v průběhu středy doručena. Na příletech zůstalo na pražském letišti kolem 600 zavazadel.
Prostě nepřijdou do práce
„Mzdy, které nabízíme, vycházejí z konkurenčního prostředí,“ tvrdí místopředseda představenstva CSAH Michal Soukup k odměňování zaměstnanců. Někteří z nich poukazují na nízké mzdy a špatné pracovní podmínky, s nimiž souvisí velká fluktuace.
Ze tří stovek zaměstnanců na dohodu chodí podle Soukupa pravidelně na směny zhruba třetina a často se stává, že část nasmlouvaných zaměstnanců prostě nedorazí.
V práci nás bylo 10, směny jsou i šestnáctihodinové. Zaměstnanec líčí zoufalé poměry na letišti
