Článek
Problematická silniční stavba se po řadě odkladů otevřela loni v září. Vyšla na 43 miliard korun, tedy zhruba o deset miliard více, než bylo původně plánováno.
Kvůli Blance se v minulosti odehrály dvě arbitráže, se stavební společností Metrostav o miliardové částky, s firmou IDS o stovky miliónů. V obou případech soud firmám vyhověl.

Tunel Blanka
A schyluje se i k dalším arbitrážím o miliónové částky s menšími dodavateli. Firmy argumentují tím, že se jim zvýšily náklady s ohledem na průtahy kolem dokončení tunelu.
Šestikilometrovým tunelovým komplexem každý den projede v průměru asi 60 000 aut. Doprava se po otevření tunelu zhoršila v Dejvicích, na Břevnově a na příjezdu od Strakonic. Zlepšení je patrné na Letné či v Holešovicích.
Související téma:

BEZ KOMENTÁŘE: V tunelu Blanka se změnila rychlost
Z údajů z konce loňského roku vyplývá, že Blankou od jejího otevření projelo více než 4,3 miliónu aut. Praha chystá pokračování v trase Povltavské ulice.