Článek
Billboardy jsou dělány jako dvě série, každá po čtyřech fotografiích. První začíná pohledem na nahé nohy, postupně snímky stoupají výš, na posledních jsou tváře předsedy Mirka Topolánka a místopředsedů Davida Vodrážky, Ivana Langera a Petra Gandaloviče. Tyto budou umístěny až přímo v blízkosti chorvatských pláží.
Na zpáteční cestě do ČR budou podobné, politici se ale budou postupně oblékat. První sérii bude doprovázet nápis: "Tady nás pusťte k vodě", druhou pak "Všude dobře..." a "doma nejlépe..."
Celkem ODS umístila v Chorvatsku 100 billboardů a ve Slovinsku 9. Viset by měly do konce srpna. Podle Ivana Langera je hlavním cílem přilákat lidi k volbám.
"Nechceme lidi štvát, chceme je spíš pobavit,“ komentoval kampaň v Chorvatsku předseda ODS Mirek Topolánek. „Nemá to být taková ta nepříjemná a tvrdá kampaň. Jen doufám, že se nikdo při pohledu na nás nevybourá,“ doplnil místopředseda ODS David Vodrážka.
Autorem nápadu je šéf volební kampaně ODS Ivan Langr. „Chtěli jsme si udělat legraci sami ze sebe. Věříme, že nadsázkou a humorem nikoho neurazíme,“ doplnil.