Článek
V rámci úvodní etapy byla na části úseku doprava ve směru od Prahy 4 do centra svedena v jednom pruhu do protisměru a silničáři začali s frézováním vozovky. Ta je na opravovaném úseku 12 let stará a asfalt již vykazuje řadu trhlin. Nově by po odfrézování měly být položeny vrstvy o celkové tloušťce 10 centimetrů.
„Po celou dobu oprav zůstanou zachovány dva jízdní pruhy pro každý směr. Jeden jízdní pruh bude vedený v opravovaném jízdním pásu a druhý v protisměrném,“ uvedla Technická správa komunikací (TSK).
Vedle pokládky a odhlučnění vozovek se řeší rekonstrukce i odvodnění. Dojde i na výměny mostních závěrů na přemostěních přes Táborskou a Kongresovou ulici.
Rekonstrukce Barrandovského mostu zrychlí. Skončí ještě letos
S komplikacemi i dočasnými změnami dopravního značení musejí řidiči počítat i na přilehlých komunikacích.
Vzhledem k intenzitě dopravy musí řidiči v úseku podobně jako při loňských opravách počítat s prodloužením jízdního času, který zejména v ranních a odpoledních špičkách každodenně navyšují popojíždějící kolony.