Článek
"Stala se typickou obětí tohoto nebezpečného produktu západní civilizace, ale pro svou naivitu současně i nosičem marketingového poselství," napsal Hájek na svém webu Protiproud s poukazem na pozornost, kterou rozhodnutí Jolie věnovala média.
Podle Hájka, který herečku s poukazem na její politické aktivity prezentuje jako "značně jednoduchou osobu", se Jolie i s manželem Bradem Pittem stala součástí kampaně, která má "dodávat další 'lidský materiál' strašlivému průmyslu smrti".
Lobby farmaceutických a zdravotnických firem podle Hájka vytváří u zdravých lidí "psychózu strachu a úzkosti", aby jim následně nabídla řešení v podobě operačních zákroků, léků či očkování.
"Jde o naši svobodu, nikdy se nestaneme stroji"
Hájek zpochybňuje zjištění lékařů, podle nichž herečce s poukazem na rodinnou anamnézu s vysokou pravděpodobností hrozilo, že dostane rakovinu prsu. Vyčíslení pravděpodobnosti je podle Hájka toliko marketingovým produktem, který má především omezit svobodu.
"Marketingové kampaně vytvářejí strach a nabízejí naději. Dvě hlavní osvědčené položky manipulace naší svobodou," tvrdí Hájek, který se vrací i k "oblíbenému" tématu škodlivosti kouření.
"Nikdo sice nedokázal, že kouření způsobuje rakovinu plic, ale stojí to na každé krabičce cigaret a stále to omílají v médiích lékařské 'autority'," pohoršuje se Hájek, podle něhož je problém rakoviny plic komplexnější a všechny nemoci podle něj startují takříkajíc "v hlavě".
"Nemáme všechno ve svých rukou. Nikdy se nestaneme stroji, u nichž je možné výměnou 'součástek' libovolně 'prodlužovat životnost'," uzavírá Hájek a mnohoznačně dodává, že "život a smrt jsou totiž o něčem úplně jiném" a kauza Jolie patří pouze do temné hry o svobodu jednotlivců, států i národů.