Článek
"Pokud se na Jižní spojce vytvoří kolona, autobusy už v ní nebudou muset stát, ale předjedou ji," řekl radní pro dopravu Jiří Pařízek (TOP 09). Jízdní řád a intervaly linky se měnit nebudou. Ve směru ze Smíchova město vyhrazený pruh neplánuje. Linkou denně cestuje přes 30 tisíc lidí.
Na trase linky 125 pak ještě organizace Ropid, která sestavuje v Praze jízdní řády a plánuje trasy linek MHD, nechala vytvořit speciální pruh na nájezdu z Türkovy do ulice 5. května. "Autobusy mohou nově využít takzvaný předjízdný pruh," řekl šéf Ropidu Pavel Procházka. Na samotné ulici 5. května vyhrazený pruh nevznikl.
Speciální připojovací pruh vznikl i na křižovatce Novopetrovické a Štychovy mezi Háji a Petrovicemi. Ten zrychlí nájezd linky 232 z Křeslic směrem na Háje.
Linka 125 byla zavedena v roce 2010, kdy byl zprovozněn Pražský okruh mezi brněnskou a plzeňskou dálnicí. Město tehdy zakázalo vjezd kamiónům na Jižní spojku mezi ulicí 5. května a Barrandovským mostem. Na celé trase linky 125 je nyní zhruba sedm kilometrů vyhrazených pruhů. Celkem je v hlavním městě téměř 22 kilometrů vyhrazených pruhů pro autobusy, na dalších více než osmi kilometrech mohou jet autobusy po tramvajových kolejích.