Hlavní obsah

Metro v New Yorku zaplnily reklamy na Česko

Karlštejn, Kutná Hora, Karlův most. K návštěvě Česka lákají Američany reklamy v newyorském metru. Ikonická místa jsou zčásti rozmazaná - kampaň je postavena na sdělení, že to nejlepší návštěvníci uvidí až naživo. Prezentace v newyorském metru oslovila na konci loňského roku celkem deset milionů pasažérů, odhadla agentura CzechTourism.

Foto: CzechTourism, ČTK

Agentura CzechTourism a Letiště Praha si od kampaně slibují nárůst počtu amerických turistů v Česku.

Článek

Agentura a Letiště Praha si od kampaně >>No spoilers. See it live<< slibují nárůst počtu amerických turistů v Česku. Kromě stanice newyorského metra na 5. avenue a 53. ulici se Česko prezentovalo ve vlacích napříč 27 linkami metra.

Foto: CzechTourism, ČTK

Na více než deseti vizuálech z ikonických míst ČR jsou části fotografie záměrně nerozeznatelné

Podle ministryně pro místní rozvoj Kláry Dostálové není častým zvykem, aby se evropské destinace prezentovaly v americké metropoli v takovém rozsahu. Jde o první marketingovou spolupráci projektu TouchPoint, iniciovaného Letištěm Praha.

Foto: CzechTourism, ČTK

Kromě stanice newyorského metra na 5. avenue a 53. ulici se Česko prezentovalo ve vlacích napříč 27 linkami metra.

"Tato platforma si klade za cíl oslovit co nejvyšší počet potenciálních návštěvníků na bonitních trzích, které mají s Prahou přímé letecké spojení," uvedla Dostálová.

Foto: CzechTourism, ČTK

Reklamní prezentace ČR v newyorském metru

Do New Yorku má Praha přímé letecké spoje zajišťované aerolinkami Delta Airlines a United Airlines, a také spojení z nedaleké Philadelphie, kam létají American Airlines.

Foto: CzechTourism, ČTK

Reklamní prezentace oslovila celkem deset milionů pasažérů.

Kampaň je postavena na sdělení, že to nejlepší návštěvníci uvidí až v momentě, kdy Prahu a Středočeský kraj zažijí na vlastní kůži. Na více než deseti vizuálech z ikonických míst ČR jsou části fotografie záměrně nerozeznatelné a doplněné pouze krátkým motivačním textem vybízejícím nejen k prohlížení fotografií, ale především k návštěvě destinace.

Foto: CzechTourism, ČTK

Českou republiky navštíví každoročně přes půl milionu turistů ze Spojených států, což je řadí na páté místo na žebříčku zahraničních turistů.

"Platí za velmi bonitní klientelu, která si ráda dopřeje pohodlí hotelů nejvyšší kategorie. Nakupují cestovatelské balíčky a nešetří spropitným. V ČR je kromě Prahy lákají UNESCO památky a historie ´starého kontinentu´, kulinářské zážitky, české pivo, ale i české umění, design a klasická hudba," dodala ředitelka Institutu turismu Markéta Vogelová.

Výběr článků

Načítám