Článek
Zamítnutí dlouhé varianty neznamená, že se tunel u muzea stavět nebude. Ve hře je stále jeho krátká verze, která by začínala u garáží Slovan a ústila v parku za muzeem.
Zamítnutí dlouhé varianty neznamená, že se tunel u muzea stavět nebude. Ve hře je stále jeho krátká verze, která by začínala u garáží Slovan a ústila v parku za muzeem.
Zamítnutí dlouhé varianty neznamená, že se tunel u muzea stavět nebude. Ve hře je stále jeho krátká verze, která by začínala u garáží Slovan a ústila v parku za muzeem. Zahloubit magistrálu do tunelů až k Nuselskému mostu a tím zlepšit životní prostředí v Sokolské a Legerově ulici požadovala druhá městská část. Radnici se dlouhodobě nelíbí, v jakém prostředí bydlí lidé kolem této dopravní tepny. Trápí je především hluk a smog.
Zamítnutí dlouhé varianty neznamená, že se tunel u muzea stavět nebude. Ve hře je stále jeho krátká verze, která by začínala u garáží Slovan a ústila v parku za muzeem. Zahloubit magistrálu do tunelů až k Nuselskému mostu a tím zlepšit životní prostředí v Sokolské a Legerově ulici požadovala druhá městská část. Radnici se dlouhodobě nelíbí, v jakém prostředí bydlí lidé kolem této dopravní tepny. Trápí je především hluk a smog.
Zamítnutí dlouhé varianty neznamená, že se tunel u muzea stavět nebude. Ve hře je stále jeho krátká verze, která by začínala u garáží Slovan a ústila v parku za muzeem. Zahloubit magistrálu do tunelů až k Nuselskému mostu a tím zlepšit životní prostředí v Sokolské a Legerově ulici požadovala druhá městská část. Radnici se dlouhodobě nelíbí, v jakém prostředí bydlí lidé kolem této dopravní tepny. Trápí je především hluk a smog. Podle ředitelky magistrátního odboru územního plánu Jitky Cvetlerové by sice takový tunel dopravu ztišil, přivedl by ale do centra města více automobilů. Tunely by totiž jízdu zjednodušily, protože by dopravu nerušily semafory. "U výjezdu a vjezdu do tunelu by se tak situace zhoršila," řekla Cvetlerová.
Zamítnutí dlouhé varianty neznamená, že se tunel u muzea stavět nebude. Ve hře je stále jeho krátká verze, která by začínala u garáží Slovan a ústila v parku za muzeem. Zahloubit magistrálu do tunelů až k Nuselskému mostu a tím zlepšit životní prostředí v Sokolské a Legerově ulici požadovala druhá městská část. Radnici se dlouhodobě nelíbí, v jakém prostředí bydlí lidé kolem této dopravní tepny. Trápí je především hluk a smog. Podle ředitelky magistrátního odboru územního plánu Jitky Cvetlerové by sice takový tunel dopravu ztišil, přivedl by ale do centra města více automobilů. Tunely by totiž jízdu zjednodušily, protože by dopravu nerušily semafory. "U výjezdu a vjezdu do tunelu by se tak situace zhoršila," řekla Cvetlerová.
Kromě odboru územního plánu záměr odmítly také Technická správa komunikací hlavního města Prahy, Praha 1 a občanská sdružení.
Praha 2 chce pouze dva pruhy
Se stavbou dlouhé varianty tunelu, která by stála několik miliard korun, již nepočítá ani Praha 2. "Byl to výkřik do tmy, který nemá šanci na žití," řekl nový starosta druhé městské části Jiří Paluska (ODS). Praha 2 se chce nyní zaměřit na zklidnění magistrály.
Nechá si vypracovat studie, zda by ji bylo možné v Sokolské a Legerově ulici zúžit na dva pruhy, tedy o jeden až dva jízdní pásy, dodal starosta. [celá zpráva]
Nechá si vypracovat studie, zda by ji bylo možné v Sokolské a Legerově ulici zúžit na dva pruhy, tedy o jeden až dva jízdní pásy, dodal starosta. [celá zpráva]
Po magistrále každý den projede až 100 000 aut. Se stavbou krátké verze tunelu se mělo původně začít již loni. Zahloubení by stálo asi osm miliard korun. O náklady se mělo podělit ministerstvo dopravy a pražský magistrát, v době škrtů v rozpočtech jim ale chybí peníze.